Ѓоргиев: Треба да се менува пристапот кон историјата, како предмет во учебниците и изучувањето

Проф. Драги Ѓоргиев, кој е член на Мешовитата историска комисија и директор на Институтот за национална историја, не е премногу убеден дека во моментов ќе ...
| | веќе видена | слични
8 копии

Претседателот на македонскиот тим експерти во Мешовитата комисија за историски и образовни прашања Драги Ѓоргиев, за емисијата „Трилинг“ изјави дека придавката ...
| | веќе видена | слични

Трилинг со Горазд Чомовски и неговите соговорници, проф. Драги Ѓоргиев претседател на македонската комисија за историски и образовни прашања, Јагода Шахпаска ...
| | веќе видена | слични

Проф. Драги Ѓоргиев, директор на Институтот за национална историја во интервју за Трилинг истакна дека придавката македонски е уште еден момент кој непотребно ...
| | веќе видена | слични

Проф. Драги Ѓоргиев, директор на Институтот за национална историја во интервју за Трилинг вели дека не е премногу убеден дека Германија ќе изврши пристисок и ...
| | веќе видена | слични

Историја мора да се изучува во училиштата, но прашање е на кој начин и како да се изучува историјата. Сметам дека треба да се менува пристапот кон историјата ...
| | веќе видена | слични

Останато

Во интервју за грчката телевизија „СКАЈ“ најави дека отстапување од договорот според него, ќе донесе последици и за билатералните односи, но и за македонскиот ...
сите 420 | | | веќе видена

Јурај Цинтула во полиција изјавил дека планирал да го повреди премиерот Роберт Фицо, но не сакал да го убие. Неколку дена го планирал нападот. Тој во ...
сите 268 | | | веќе видена

Истовремено, Обединетите нации соопштија дека најмалку 600.000 Палестинци избегале од Рафа во јужна Газа од почетокот на израелската копнена офанзива на овој ...
сите 415 | | | веќе видена

ПАЛЕВСКИ Е ДОНЕСЕН ВО МАКЕДОНИЈА Првоосомничениот за двојното убиство на Вања Ѓорчевска и Панче Жежовски, Љупчо Палевски Палчо стапна на македонско тло. Во ...
сите 88 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Ѓоргиев: Треба да се менува пристапот кон историјата, како предмет во учебниците и изучувањето

Од:
До кого (е-маил):
Порака: