Publicis Groupe преку својот медиумски бренд Zenith го прошири своето партнерство со Nomad Foods и во адриатик регионот

4 копии

Да се подобри квалитетот на животот во нашиот матичен регион, Југоисточна Европа, е една од клучните стратешки цели на НЛБ Групацијата. На овој пат тргнавме ...
| | веќе видена | слични

Во декември 2022 година, НЛБ доби рејтинг од 17,7 за Управување со ризици по животната средина и социјални аспекти. Од страна на Sustainalytics беше оценето ...
| | веќе видена | слични

Останато

Претседателот на Државната изборна комисија, Александар Даштевски, ги објави првичните резултати од одржаните претседателски и парламентарни избори. Гордана ...
сите 278 | | | веќе видена

Ова е Договорот од Преспа. Ако постоеше кредибилна, национална, патриотска, општествена, народна грчка Влада ќе го стореше ова, рече лидерот на ...
сите 232 | | | веќе видена

Лидерот на Демократски сојуз, Павле Трајанов најави дека коалицијата на ВМРО-ДПМНЕ, на која од неодамна припаѓа и неговата партија, наскоро ќе обезбеди вкупно ...
сите 238 | | | веќе видена

Денеска околу 03.35 часот во Полициската станица Кисела Вода во Скопје било пријавено дека на подрачје на Кисела Вода било опожарено паркирано патничко возило ...
сите 205 | | | веќе видена
Сподели ја оваа вест на е-маил

Publicis Groupe преку својот медиумски бренд Zenith го прошири своето партнерство со Nomad Foods и во адриатик регионот

Од:
До кого (е-маил):
Порака: